nu komt het toch echt in de buurt - Reisverslag uit Oeffelt, Nederland van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu nu komt het toch echt in de buurt - Reisverslag uit Oeffelt, Nederland van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

nu komt het toch echt in de buurt

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

28 April 2011 | Nederland, Oeffelt

hallo allemaal!

nou hier mijn 2e verslag,
vandaag heb ik de precieze datum te horen gekregen wanneer ikvertrek, en dat is aanstaande zondag al! 1 mei dus nog 4 nachtjes! dus nu komt het echt in de buurt! vandaag de laatste dingetjes gekocht, en dan toch langzaamer hang in gaan pakken!

ook vandaag als soort afsluting lekker uit eten geweest met de familie schoenmakers, erg gezellig hoor!!

de foto;s zijn ookbeeldschool
( niet echt)

ik kreeg zelfs vuurwerk wowheej!

nee maar nu even serieus natuurlikj! morgen krijg ik te horen hoelaat ik vertrek, maar dat laat ik nog wel weten.
ik ben wel erg benieuwd waar ik terecht kom en met wie!? want we zijn nu de eerste die vertrekken dus dekn dat het nog spannend blijft e komenende dagen!


maaaaaaaaaaaar ik weet niet of ik het volgende verhaal nog in nederland schrijf of toch al alsik inmalllorca zit!




nu de komende dagen og even langs bij mensen die ik heeel lang moet missen en mij natuurlikj! leker koniginnenacht/dag vieren! en dat komt het helemaal goed

tot gauw!

xxxxx jessica

  • 30 April 2011 - 16:29

    Nicole:

    heey meisjee, heel veel plezier in Mallorca en niet te gek;) haha, ik zie je hopelijk volgende week!! ik zit hier nog even op de julianahoeve en daarna lekker daarheen, SPANNENDDDDD
    laat me weten als je er bent!
    daaaaaag tschüss! viel spaß

  • 30 April 2011 - 21:36

    Riet Stip:

    hee jessica voor morgen een hele goede reis en heeeeeeeel veeeeeeeel plezier op je stage ik blijf je volgen en hoop dat je het daar naar je zin zult hebben.
    Heel veel liefs en een goede reis van ons allemaal.De hele fam.Stiphout kids en kleinkids doei dikke XXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 18033

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 08 November 2015

werken in mallorca

01 Mei 2011 - 08 Oktober 2011

stage mallorca

Landen bezocht: