nog even gauw weer een berichtje - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu nog even gauw weer een berichtje - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

nog even gauw weer een berichtje

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 Mei 2011 | Spanje, Cala Millor

buenas dias

ik dacht gauw nog even een berichtje,over hoe het hier nu is, maar alles is hier goed, goed weer en onderling heel geellig, zondag had ik lekker een vrije dag en heb ik et michelle op het strand gelegen. heeerlijk net even een vakantie gevoel, mar ik heb al weer pech gehad in nog geen week hier zijn, ja ja een kneuzeactie. ik was me aan het klaar maken voor de mini disco, en dacht alvast de muziek instalatie klaar te zetten, die stond in de squish baan en moest over een drempeltje heen, nou ik met me kippekracht kan dat uds niet alleen, dus een spaanse amigo hiel me, hij gaf de muziekinstalatie een duw en ja hooor ik zat er met min hand tusse...

auw aus auw wat deed dat pijn zeg, de traane rolde over me wangen dus ik ging me gauw verstoppen in de backstage, me hele hnd wed dik en blauw dus ik maar nar de manager an zo is dit gebeurt en blabla hij zei jaa je oet naar een dokter dus bel je supervisor..

ik joris gebeld en we konden naar een dokter nou totaal geen zin in natuurlijk want er zou toch iets zijn..
bij de dokter aan gekomen keeek ze amper en ze zei jaa je moet naar zieknhuis fotos maken.. dus joris dacht al shitt dat word nachtwerk. wij aan gekoen in het zieknhuis durde het natuurlijk wel even.. je ziet daar de gekste dinge binne komen heeel anders als in nederlands nou na ene uur te hebbe gewacht kregen we fotos te zien en mee na h uis.. het was gelukkig niet gebroken alleen gekneust nu kan ik 1 vinger nog niet echt beweegee maar dat komt wel goed, moet van de week nog even op controlee.

ook zin we zaterdag nacht uit geweest in cala radjada heeel gezellog!! mar de fotos komen nog haha! dat ozek ik niet

maar nu ga ik weeer gaus na me hotell! misschein zet ik de fotos er vanavond al op!

en trouwens DAAN GEFELICITEERD! EN EEN HEELE FINE DAG!




xxxxxxxxx hasta la vista!


Jessicaaa

  • 10 Mei 2011 - 13:15

    Nicole:

    heeeey jessicaaa:d
    hartstikke leuk dat jij het naar je zin hebt!! Het komt helemaal goed, ik ben er volgende week maandag, helaas niet in de buurt, maar op onze vrije dag gaan we naar elkaar toe!!! veeeel plezieeerrr
    xxxxxxx

  • 10 Mei 2011 - 22:11

    De Stipjes:

    Ha Jessica,
    Vandaag jou paps nog gezien in cuyk ff lekker geklets zoals altijd en hoorde dat het goed met je ging.
    Wij gaan straks op vakantie voor 2 weekjes Turkije.Dus ook ff genieten net als jij haha Alleen wij hoeven niet te werken en laten ons vermaken en jij moet de mensen dus vermaken.
    mAAR DAT LUKT JOU WEL ZEKER WETEN.
    hEEL VEEL SUCCES DAAR EN NATUURLIJK OOK VEEL PLEZIER .
    tOT HORENS WIJ ZIJN 25 MEI WEER TERUG DUS WE DENKEN AAN JE.
    lIEFS DE STIPJES UIT HAPS XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 18036

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 08 November 2015

werken in mallorca

01 Mei 2011 - 08 Oktober 2011

stage mallorca

Landen bezocht: