en daar zijn we dan!! IN MALLORCAA - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu en daar zijn we dan!! IN MALLORCAA - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

en daar zijn we dan!! IN MALLORCAA

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 Mei 2011 | Spanje, Cala Millor

buenos dias !!!

zondag ben ik heel aan gekomen in mallorca, op het vliegveld in palma. maar de spanning was er nog steeds niet vanaf, want waar komen we en met wie? welk hotel, nog allemaal vragen..

toen we onze koffers weer gepakt hadden, en richting de uitgang liepen, stonden daar alle supervisors op ons te wachten.. nou ze legde van alles uit, water ging gebeuren en we werden weer op gesplitst, en verdeeld over de supervisors,

wij mochten met een groepje met joris mee! en kregen horen dat we naar cala millor gingen,

cala millor is een hele leuke plaats, mooi strand mooi stadje, maar wel een duits/engels gebied.

ik werk in het hotel club simo, en zit nu nog alleen, maar van de zomer komt er iemandbij. in het hotel komen bijna alleen maar duitsers engelse, dus die talen omschakeling is een beetje lastignu op het begin,

ook is het in het hotel heel erg rustig, er zijn niet veel kinderen, 3 maar liefst! ;p

het hotel is opzich wel een sport hotel, het heeft iets van 10 tennisbanen ofzo een fitnis ruimte voetbalvelden, van alles,
2 mooie zwembaden, dus dat is allemaal wel oke, allen het alleen zijn is nog wennen.
ook heb ik een apartementje voor mezlf, en dat ziet er netjes uit, ik heb er alleen nog geen 1 nacht geslapen haah ;p

ook de groep entertainers, in cala millor is super gezellig! bijna elke pauze meeten we elkaar bij cheers( engelse pub) en savonds gaan we natuulijk ook gezellig wat drinken,


alles is dan nog wel wennen, maa het komt natuurlijk goed!!


xxxxxxxxxxx jessicaaa

ojaaa ikheb een nieuw spaans nummer!


en dat nummer is (0034)603171506


  • 05 Mei 2011 - 11:24

    Lisa:

    Heeee Jessica!

    Wat leuk dat je het daar naar je zin hebt! goed om te horen. Wel wennen idd dat je alleen zit, zolang je goed in je vel zit komt het vast goed! Wat is je spaanse nummer? Kunnen we nog is smsen als ik ook Mallorca zit!

    Groetjes Lisaa van je klas.

  • 05 Mei 2011 - 12:04

    Susan:

    fijn om te horen dat t goed met je gaat!
    komt allemaal goed jess, geniet ervan :D

  • 05 Mei 2011 - 14:25

    Ilse V Bree:

    Jaa Club Simo is best oke hoor! oh zodra je iedereen wat beter kent moet je heeeel veel mensen de groetjes gaan doen van mij! vooral mensen uit lollypop! leuke disco waar je ef kunt regelen dat je gratis naar binnen kan +gratis drinken. Keblounce lekkerste goedkope pizza's van roy!! frikandel van nel!! oh ik mis het zo.. cala millor is echt vet! waar slaap je in an ba romani zeker? xx

  • 05 Mei 2011 - 20:16

    Lotte:

    Hee Jessica,
    wat goed om te lezen dat het er allemaal rooskleurig uitziet! Het begin is altijd lastig maar ach dadelijk blijken de mensen daar net zo gezellig als de oeffeltse peeps en dan leer je zo nog ff pokeren en dan is het feest compleet! :)
    Ik blijf je berichtjes lezen!!
    groetje Lotte

  • 06 Mei 2011 - 08:47

    Angela Noooijen:

    Geniet ervan en zet hem op!! :d

  • 07 Mei 2011 - 20:47

    Mán En Ria:

    Hoi Jessica,
    Wij wensen je heel veel succes en een hele fijne tijd!!!!!!!!!!!!
    Veel groetjes van ons.

  • 08 Mei 2011 - 07:58

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...

  • 08 Mei 2011 - 08:00

    Fam Bongers:

    Hoi Jessica,
    Heb jou link ff door gegeven in de familie...krijg je nog meer berichtjes..nog heel veel plezier en werkse..!! Groetjes Jan Anita Sabine Joost en Sander.

  • 08 Mei 2011 - 15:40

    Pascal Cox:

    heeeee meissie ik zit in cala bona dus das vlak bij jou!
    vanavond ga ik naar Cheers dus ik hoop dat ik je ff meet !
    ik heb je spaanse nummer opgeslagen ik ga er straks zelf ook een kopen!
    maybe i see you tonight
    xxx

  • 08 Mei 2011 - 15:54

    Anja En Henk:

    Veel succes met je werk en veel plezier,geniet ervan!
    Groetjes.

  • 09 Mei 2011 - 14:51

    Vera :

    we wachten op je volgende verhaaltje ! ;)
    snel weer skypen, was leuk !!
    have fun girl..
    xx

  • 09 Mei 2011 - 15:20

    Lieke Broeren:

    Hej Jessica!
    Hoe issie? Kun je een beetje wennen aan het mooie weer;) in oeffelt is het lekker rustig. Heb je ook een adres waar we een pakketje heen kunnen sturen??? We skypen binnenkort wel ff, heb je bepaalde dagen of tijden dat je op skype zit?
    X Lieke

  • 15 Mei 2011 - 18:13

    Femke Rutten:

    Hey Jess,

    Ik lees net de verhalen van je en heb net de foto's gezien... Ik lees wel dat je het er goed naar je zin hebt. Ook hier gaat het zijn gangetje. wel leuke dat ik je gister nog even aan de let gehad heb. Laat donderdag maar weten wanneer je kunt skypen dan zal ik proberen dat Lieke ook hier kan zijn... Nou maak er nog van van en spreek je snel weer XXX Femke

  • 20 Mei 2011 - 17:28

    Marsha:

    JESSICANA
    Hoe is't nou ??
    valt 't wel mee ?
    Ik vertrek 5 juni samen met do enz. =)
    wel spannend , hoop dat ik niet in de middle of nowhere zit maar een beetje in de bewoonde wereld met mensen in de buurt die ik ken haha...
    Maar jij wist dus helemaal niks totdat je in palma aan kwam ? Want nicole die wist van te voren waar ze heen ging dus wel raar. Ik heb nog een paar vraagjes , mischien dat jij die kan beantwoorden haha , Moet je ook handoeken enzo meenemen ? of is dat maar net welk hotel je zit... Ik ga dus zo veel vergeten... haha Maar ik zie je binnenkort in Spanje ! Kan niet wachten tot ik er ben =) xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 18038

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 08 November 2015

werken in mallorca

01 Mei 2011 - 08 Oktober 2011

stage mallorca

Landen bezocht: