afscheidsfeestje - Reisverslag uit Oeffelt, Nederland van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje - Reisverslag uit Oeffelt, Nederland van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

18 April 2011 | Nederland, Oeffelt

hoi allemaal!

hier alvast een eerste verhaal, maar nog wel uit oeffeltcity!

afgelopen vrijdag heb ik alvast een afscheidsfeestje gehouden!en het was een heel geslaagd feestje. ook al ga ik nu pas over 2 weekjes,(ongeveer) hebben we dat al gehad. er is flink gefeest en misschien wel iets te veel gedronken, maar het was super knal feest! flink gedanst gehost, en natuurlijk de polonaise gedaan! zelfs mensen waarvan je het niet zou verwachten haha.
ik ben erg benieuwd naar het boekje wat rond is gegaan en naar alle verhaaltjes die er in geschreven zijn! maar daar moet ik op wachten tot dat ik in het vliegtuig zit;p
ben benieuwd!

super leuk dat bijna iedereen der was!
nu nog 2 weekjes thuis ''voorbereiden'' en de laatste spullentjes kopen.
dus het is erg spannend waar k kom en met wie!?
en natuurlijk welke dag k ga!?

het

  • 22 April 2011 - 07:42

    Daan:

    dan maar een welkomsthuisfeest ...!

  • 22 April 2011 - 10:16

    Jessica Hendriks:

    hahadatlaat ikmooi aan jullieover!!

  • 26 April 2011 - 17:16

    Angela Nooijen:

    Haaa Jesssica!

    Zin in je grote avontuur?
    Wie weet kom ik jou nog een keertje tegen, zou leuk zijn als je bij ons nicole (in de buurt) komt! Heb je altijd iemand op terug te vallen, maaar.. Zoniet, geen nood want je leert daar zooooveel mensen kennen:D Ik weet zeker dat dit een gave tijd gaat worden die je nooit meer zult vergeten! Niet vergeten te genieten dus!

    Nou, wie weet zien we je nog in Milheeze voor je vertrekt.. en anders heeel veel plezier!!!!!

    Liefs Angela.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 18039

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 08 November 2015

werken in mallorca

01 Mei 2011 - 08 Oktober 2011

stage mallorca

Landen bezocht: