here i am again - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu here i am again - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

here i am again

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

23 Juni 2011 | Spanje, Cala Millor

hallo allemaal,

het is al weer een lange tijd geleden, dat ik een verhaal heb geschreevn., druk druk druk

maar ik heb er een nieuwe collega bij, het is geen jongen wat het eigenlijk zou zijn, het is een meisje...

een lief leuk meisje, en heel gezellig, ze is hier nu al weer bijna een maand, en weet je wie het is ( De eeeste weten het al lang)

het is michelle ja ja, daar heb ik orige zomer ook mee samen gewerkt, en het gaat echt super goed, heel vel complimente van gasten dat we een goed team zijn gelukkig!

nou de afgelopen weken waren minder maar oook super leuk!

op een avond dacht ik met michelle te gaan eten in ons restaurant in het hotel, loop ik daar.. wie st aan er voor me neus

PAPA EN MAMA nou ik gilde het hele restaurant bij mekaar, wat een verassing was dat zeg! ze bleven dna 3 daagjes, dus super lief dat ze eventjes langs waren gekomen, ondanks ik minder tijd had voor ze, was het nog super leuk, toen ze donderdags naar huis ginegn kwam mijn nichtje irny vrijdags weer voor een weekend, helemaal alleen dus ook super lief! en echt een super weekend gehad! helemaal top. lekker vrij dagje erbij en gezellig met irny op het strand g elegen,..
en ja het is dan ook mega druk, we moeten voor shows oefneen elke pauze, maar dat is alleen maar goed, want shows ja dat is bijna het leukste om te doen savonds dan alleen maar bingo of een quizz!


maar nu moet ik weer gauw aan het werk, ik wil de fotos hier op zetten maar dat gaat niet dus ikm oet het op facebook doen ofzo!

dus zoek me daar maar op jessica hendriks:p


xxxxxxxxxxxxx veel liefss



jessica

  • 23 Juni 2011 - 13:35

    Femke Rutten:

    Ja ja dat was wat staan er in 1keer je ouders voor je neus hihi..... en zo al sik gehoord heb hebben jullie en leuke tijd gehad....... En hoorde ook dat ons cadeau goed aan gekomen was en dat je er al gebruik van kon maken hihi. Als je leuke foto's hebt van onze cadeaus dan zien we verschijnen.. nog veel plezier daar en tot snel weer.

    Liefs Femke

  • 24 Juni 2011 - 14:51

    Daan:

    :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Actief sinds 22 Maart 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 18034

Voorgaande reizen:

10 April 2015 - 08 November 2015

werken in mallorca

01 Mei 2011 - 08 Oktober 2011

stage mallorca

Landen bezocht: