hallo daar zijn we weer - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu hallo daar zijn we weer - Reisverslag uit Cala Millor, Spanje van Jessica Hendriks - WaarBenJij.nu

hallo daar zijn we weer

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

16 Mei 2011 | Spanje, Cala Millor

hallo hallo allemaal!

que tal? met mijg oed hoor!

na een paaar dip daagjes te hebben gehad, michelle even moet missen, gaat het wel weer wat beter, gelukkig! maar die dipdaagjes horen er natuurlijk wel een beetje bij, want ja om oeffelt zo ng te misse word wel moeilikj hoor haha ;p
nee, maar cala millor is een zeer leuk stadje, en een leuke groep entertainers! super!

maar ik zou er nog wat fotos op zetten, dus daat ga ik nu maar gauw doen naturlijk!?

veeel kijk plezier!

adiosss

xxx jessica

• 20 Mei 2011 - 07:58

Angela:

Zet hem op Jessica!
    Zondag gezellig eventjes op bezoek bij ons Nicole, en dan kan jij er weer helemaal tegenaaan!

:D

xxx AngelaNooijen

• 21 Mei 2011 - 17:37

Marion:

Ha Jessica hoe is het met je? ik hoorde van jullie mam dat het goed naar je zin hebt, iedere dag mooi weer, wat wil je nog meer. Hier ook heerlijk weer nu.
    groetjes daar en tot schrijfs. xx Marion

• 23 Mei 2011 - 11:29

Mama:

leuke foto's maar ik zie geen strand zon en knappe spanjaarden maar dat zal nog wel komen gr mama

• 23 Mei 2011 - 16:12

Jessica:

jaa uhm, dat zijn nog maar ene paar fotos zoo maar dat gaat bijna niet met uploaden haha

xxx

• 21 Juni 2012 - 15:30

Wesley:

Hoi Jessica en Michelle
    kennen jullie ons nog
    het was super leuk bij jullie toen we op vakantie waren was ff aan het googlen en toen vond ik dit veel plezier nog in mallorca

Groetjes, Wesley en Lisanne